Kameror

Var verkligen skittrött idag, allt pågrund av detta tråkiga väder!
Åkte i alla fall en sväng till Media Markt med papps.
Kollade på kameror, meningen var att jag skulle kolla på en Nikon D40x, men den var typ låst eller något annat skumt, så det gick inte att ta bilder med den.
Testade istället en Canon EOS 400D, den som jag ville ha förut.
Den var skitgrym och gjorde så att jag ville ha den istället igen!
Nackdelen är att den är 500:- dyrare...

Jag ville ju ha den från början, sedan tog Tilda så fina bilder med sin Nikon, så jag ändrade mig, men jag hade hela tiden Canon kameran i bakhuvudet.
Saken är att när jag istället nu tänker på Canon kameran har jag kameran med märket Nikon i bakhuvudet...
Knepigt det där.
Därför gör jag en omröstning:
Canon eller Nikon?
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: anni

canon!

2008-04-28 @ 12:16:42
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: summi

canon !

2008-06-16 @ 23:30:46
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0