Utan dina andetag

Utvecklingssamtalet gick bra (fast jag har inte utvecklats särskilt mycket), fick bara beröm som vanligt.
Kom hem och gjorde engelska läxan.
Fast det var inte precis jag som gjorde den, om man säger så.
Jag är så hemskt, fruktansvärt dålig på engelska. Vet inte vad jag ska göra.

Och nu till huvudgrejen, som egentligen borde vara först:
Vi hade venissage (stavning?) i skolan idag, för de bilderböcker 1:or och 6:or gjort tillsammans.
Fick värsta fina dikten av mitt lilla barn, hon är så snäll hon.
Men det bästa kommer nu:
Hade skrivit BD på handen, och hennes mamma sade: Titta Elise, där står det BD. Då kan du skryta om att din pappa har producerat deras skiva. Du har ju träffat dem i Broder Daniel många gånger, eller hur.
Och Elise bara skrattade, så fruktansvärt gulligt.
Saken är den att jag för några veckor sedan såg namnet Mattias Glavå i en av Håkans cd's, och tänkte kanske att det var hennes pappa, eftersom Glavå är ett rätt ovanligt efternamn, och tänkte fråga Elise.
Men jag glömde alldeles bort det.
Nu tycker jag i alla fall att hon har grymt cool pappa, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar också håkan hellström

2008-04-25 @ 17:59:26
URL: http://ttinglan.blogg.se
Postat av: Elise

Hej Sofia jag saknar dig!!!! Känns bra att jag har hittat dig och din blogg!!!! Mins du boken var den handlade om? det gjorde jag.



Din etta (nu mera trea) Elise

2009-10-05 @ 20:27:25
URL: http://elisedjur.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0