Det finns inga ord för det här

Herregud. Herregud, säger jag bara. Det vackraste jag varit med om. Någonsin. Första gången jag grät på en konsert. Herregud. Det var för fint, för mycket för mig. Broder Daniel. En sista chans. Anders Göthberg, borta för alltid. Jag insåg det på riktigt först idag. Inget går upp mot Broder Daniels sista spelning. Ingenting. (Låter tyvärr som någon rescensent, men det finns inte plats för något sådant). Det var så fint. Det är för mycket för mig, jag klarar inte det här. Grät i princip igenom hela konserten.
Att det finns något som heter kärlek, glädje, nyfikenhet är avlägset.

Hejdå, mina barn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BD Forever

2008-08-11 @ 11:26:56
URL: http://popapan.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0