Lalalala, Way out West

jag är så otroligt peppad. jag vet att jag redan skrivit allt det här, men måste skriva igen. pratade men olivia på hemvägen, det är fazligt synd om henne. IMORGON ÄR DET BARA EN DAG KVAR! herregud, klarar inte det här. och jag saknar datorn, vill ha en här. en macbook, haha. okej, jag verkar typ hög men jag är nästan det! det här är det bästa som hänt mig, sommaren blev inte så knasig ändå. världens bäst månad, förutom skolan. men anni kommer ju hit och sover hos mig söndag - onsdag (?) tre nätter, åh, så jäkla glad! jag älskar det här, jag blir galen. puss alla, & stackars er som inte ska på wow. och jag ska träffa jättemycket människor, blabla. ring om ni vill ses; 0703950705, jäkligt osmart att lägga ut det här men tar bort det efter way out west.

2008, världens bästa år & sommar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!:) Brukar du se på Project runway?

2008-08-06 @ 21:02:47
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: SosTV

Hej! Vi ville bara se om du ville vara med i vår tävling. Det är väldigt lätt att delta och det man vinner är presentkort på H&M/MQ/DinSko/mm eller biobiljetter. Kika gärna in på vår sida för mer info :)

Mvh,

Sos TV

2008-08-06 @ 21:03:35
URL: http://sostv.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0