Lör 16 augusti

Ella, Alice och Alva sov hos mig till idag. Det var trevligt, träffade även Olivia igår. Och Frida och Anni på Weekday.
Besökte Mc'Donalds tre gånger osv. Alva hade ett väldigt fint block som jag också gärna skulle vilja ha.
Det var vackra kvinnor från förr i tiden på det, och bladen var lite gulnade. Detta skulle jag väldigt gärna vilja vara/göra:

♥ göra vecko-kollage
♥ skriva dagbok
♥ sy egna kläder
♥ pyssla mer
♥ vara kreativ
♥ skriva fler brev
♥ göra om mitt rum snart
♥ måla tavlor
♥ ha mer pengar och råd att bjuda folk
♥ skriva vackert och poetiskt + ha en fin handstil
♥ prata fint och ha ett finare ordval

PS. Fick även ett väldans fint brev av en väldans fin Sofia.

Kommentarer
Postat av: Alice

Men du har ju typ världens finaste handstil!!! Men du kan väl skriva ner din adress i ett pm på bilddagboken till mig så kanske jag kan knepa ihop ett brev till dig!

puss och kram

// alice

2008-08-17 @ 16:16:42
Postat av: Sofia

VEM ÄR DU???? vilken Alice!???? :(((

2008-08-17 @ 18:41:18
URL: http://fianlianlei.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0