Tor 28 augusti

Skolan blev inte så fruktansvärd som jag trodde att den skulle bli. De flesta är faktiskt rätt schysta, eller ingen har hittills varit elak i varje fall. Till och med engelskan har varit helt okej.

Under veckan som gått har jag fått en väldigt snygg (och dyr...) kappa av mormor! Den är svart och väldigt fin som sagt. Åh, hon skämmer bort mig något förskräckligt. Och jag har fortfarande den där röda kappan i bakhuvudet som jag så väldigt gärna vill ha, men den finns ju inte kvar längre. Och jag kan verkligen inte glömma den tillsammans med en gul Fjällräven ryggsäck (kånken) och gul kjol, rosa t-shirt, turkosa strumpbyxor, ljuslila kinaskor...
Men nej, nu är jag väldigt otacksam känner jag. Är faktiskt jättenöjd med denna läckra, svarta kappa också.

Det var verkligen inte så här jag hade tänkt mig att inlägget skulle bli, funderade, som så många gånger förr, och då lät allt perfekt. Men jag kan bara inte skriva ner allt det där braiga på Internet. Eller text över huvud taget.
Men jag kan faktiskt skylla på en liten, liten sak; våran dator har inte mått så bra den senaste veckan och har haft virus. Därför har jag inte kunnat gå in på Internet på några veckor. Men nu hoppas jag att allt är återställt.

Nu har jag säkert glömt åtaliga saker jag ville informera er om men det får väl bli så. Hoppas det hoppar fram från sitt gömställe någon dag. Har förresten fått Photo Shop, haha.

Nåväl. Ska bara smidigt och snabbt slänga in en liten ursäkt till alla som väntar på mina brev där ute! De har försvunnit och hoppas finna dem innan jag gör nya till er. TACK PÅ FÖRHAND.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0