Värmland

Har varit borta i tre dagar nu. I värmland.
Åkte upp till Tilda i fredags, med bil tillsammans med pappa & Linnéa.
Jag fick 200:- av Linnéa att ha i Karlstad, och hon sade att om jag inte köpte upp dem kunde jag ha dem till min systemkamera! Väldigt snällt tyckte jag, haha. Fick även 120:- av pappa.

Tilda och hennes pappa Kennet mötte oss i alla fall vid järnvägsstationen.
Kennet cyklade hem och Tilda och jag handlade mat.
Vi åkte buss hem till henne, jag bodde in mig, sedan gick vi och handlade ägg och gjorde karamellfärgs pannkakor!
Turkosa, gröna, rosa och gula. Fast det var bara den turkosa och vanliga som blev god.
Vi kunde förövrigt inte steka ordentligt, det var något konstigt. Och de blev jätte brända.

Sedan gick vi ut och skulle träffa Amanda, hon var väldigt snygg & trevlig & fin.
Vi hade det roligt och gick till Örsholmen och pratade och satt i sanden m.m.
Efter det knöt vi oss och gick hem till Tilda.
Amanda spelade Lars Winnerbäck låt på gitarr, och hon sjunger gudomligt! Tilda också!

Vi sov på balkongen och jag blev myggäten en massa.
Nästa dag tuperade Tilda mitt hår och gjorde värsta snygga pandan och sen begav vi oss in till centrum för att träffa Elin.
Hon var jättefin. Och rolig. Tyvärr hörde jag henne inte sjunga, men jag är nästan säker på att hon sjunger minst lika bra.
Rolig var hon i alla fall, Elin. Och fin. Som sagt.
Vi gick på stan och jag hade jätteont i magen så jag var tjatig och gnällig.
Sedan gick vi till biblioteket också, det var fint.

Vi åt på McDonald's, och Tilda hade tappat sin mobil i Mitt i city så Kennet kom och lämnade den.
Jag fick ett snabbt avsked från Elin för hon skulle handla badbyxor på Stadium.
Tilda och jag åkte hem, vi packade våra saker och åkte bil till Kil.
Där mötte vi upp pappa & Linnéa och vi tog oss vidare någonstand. Till pappas kompisar Lalle & Åsa i alla fall.
Dom var väldigt trevliga och Lalle är någon av de roligaste jag träffat.
Nåväl, sov där en natt, och åkte sedan hem.

Det var jätte fint hos Tilda, fast jag tror att hon, Amanda & Elin tyckte jag mest var trist, ful, tjatig, konstig osv.
Men det tillhör ju min natur, lol.
De var i alla fall jätte fina och snälla och jag saknar dem.

Nu måste jag snabbt iväg till Alice, dit jag egentligen skulle vid sju-tiden. Och nu är klockan åtta.
Jag är hemskt dålig på att passa tider, pinsamt.
Jag ska träffa Ella, Alice & Alva Rumsalva och sover antagligen där i kväll. Puz hej.

 
   
 
   
 
    
 
   
 


Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0