13:12

det är sista skoldagen idag. vi började klockan tio och kollade på herkules och åt egen fika. jag hade tagit med mig lussekatter och pepparkakor och smakis men denna morgonen duggade regn på min papperspåse som gick sönder och allt åkte ner på det smutsiga korridor golvet! fast lussebullarna klarade sig men jag tappade pepparkakorna två gånger och dem trasades samman och blev slängda.
och han var jättefin. hans hand vilade slappt ner från stolen och den var perfekt att bara ta. och hålla i. lirka in sin egen lilla hand och så... perfekt.
sen åkte vi hem. saralie och jag satt på bussen tillsammans. när jag skulle gå av bromsade typ chauffören och jag föll rakt in i en tants famn. jag sprang ut från bussen och utbrast högt för mig själv "haha, jag dör!" och skrattade emellanåt.
nu ska jag äta julegröt men först måste jag säga att jag ska bära en fackla på julavslutningen! känns som att 1. det kommer vara nåt fel på min fackla och den kommer brinna ända ner, som en tändsticka och hela jag kommer brännas upp för att min lärare inte kommer höra när jag ropar på honom. 2. jag kommer elda upp någons hår, eller mina kläder, you name it och så kommer jag tappa facklan och brandkåren kommer få rycka ut...

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0