18:44

Jag gick en promenad genom Slottskogen mot Bengans idag vid halv fyra-tiden. Gick upp för backen från Plikta till Slottskogen och kände mig för ett ögonblick väldigt fin då jag inbillade mig att jag var Elinkan. Sen när verkligheten gick upp för mig fortsatte jag moloket min promenad. Träffade på en otroligt söt, röd/vit katt som såg väldigt ensam och vilsen ut och gick med försiktiga steg emot mig.
Kom till slut fram till Bengans där rätt mycket människor höll sig undan. Försökte memorera alla skrivor jag ville ha i huvudet, eftersom mitt block var för stort att bära med för min lilla väska och jag var orolig att mina teckningar skulle trilla ut om jag höll det i handen, men det gick inget vidare. Fann i alla fall att mitt kära Bengans tagit in alla BD-skivorna och "boxen" kostar 169:- och dem övriga skivorna 59:- och en 79:- tror jag, och Autisterna - Sista Scenen, åh jag vill ha.

Har också blivit väldigt uppmärksam på kaloriinnehåll. Eller lite i alla fall. Jag orkar inte vara en stor fet mammut längre, jag vill ha smala ben och smalare mage och åh. Känns lite som när jag var vegeterian i tre dagar och eftersom jag kan vara lite kräsen med maten hade jag näringsbrist och mådde piss. Jag vill bli sjuk och väga typ 45kg eller något! Jag vill dock inte bli ett levande skelett, så långt får det inte riktigt gå men gärna så fin som Elinkan. Det är för det mesta så, hittar någon fin person jag avgudar ett tag. Tycker de flesta är långa, smala, vackra, duktiga. Vill ha deras utseende ett tag innan jag hittar en annan person, haha. Några som jag dock aldrig tröttnar på och deras utseenden är: Olle, Linn (en mycket vacker flicka i 8:an på min skola) och så eh eh finisen då.

Kommentarer
Postat av: Stina

å tacktackk

2008-12-20 @ 12:03:29
URL: http://fubu.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0