Canon EOS 1000D

 Igår kändes det som en riktig otursdag. Pappa och jag åkte runt i de flesta elektronik-affärer kring Högsbo eller var det var. Men ingen av dem hade några Canon EOS 1000D. När vi kom hem ringde vi Scandinavian Photo som hade ett ex kvar och lade undan det. Så pappa och jag åkte dit och köpte den idag, fast han var sjuk. Den är... underbar. Helt suverän. I luv it.
Sen gick jag ut på stan för att handla lite saker. Bl. a. block, pengar till mobilen och presenter till Ella och Emilia. Nice. All personal var jätte trevlig och jag såg en jättefin kille som sprang och han kollade på mig hela tiden ända till nästan precis innan han sprungit förbi. Eh vet inte om det var en bra eller dålig blick. Chansen finns ju (tyvärr mycket stor) att han kollade på mig för att jag är över medelvärdet-ful. Nåja. Gick runt och tänkte att "mm, vilken underbar dag". Sen när jag åkte spårvagnen hem råkade jag stämpla en kupong när jag flera gånger räknat ut att jag kunde åka på byte blö. Då krossades den fina dan, haha, sen när jag kom hem kom jag på att tiden var ute vad det gäller polaroid kameran så DAMN! Och nu känns det som att pappa är död på något vis... Hans mobil verkar konstig och han kom aldrig hem fast han ringde för jättelänge sedan. LÄSKIGT alltså.



Jo den sista är med systemkameran. Lite redigerad dock med färgerna. Annars så. Och eh översta är en ful (första och hittills enda!) egobild jag tog bort.
Vill gärna fotografera folk som jag känner bra! Vore partey.

Förresten: Tack och farväl till den här bloggen och året som gått. Det har varit ett bra men ganska jobbigt år. Ni kanske finner mig någon annan stans. Ta hand om er! (vet att ingen kommer se denna hälsning eftersom ingen läser idiotbloggen. Ps: ett skitfult och jobbig inlägg det här, ni).


Kommentarer
Postat av: Ica

Du kan juh inte sluta blogga! älskar din blogg juh !

2008-12-30 @ 22:31:18
URL: http://vinterord.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh KAMERA

Det ser underbart ut!

I övermorgon ska vi ju träffas eller hur? Då kan du fota! Happiface!



Puss på nosen

2008-12-31 @ 02:50:45
URL: http://123LSD.blogspot.com
Postat av: Alice

Åh men nej jag som älskar din blogg!! Men då får du se till i alla fall att du läger ut dina fina nya bilder på flickr så jag kan se dina fina bilder någonstans!!!! eheh snurrig kommentar?

2009-01-01 @ 15:25:50
Postat av: astrid

Sluta inte med den här bloggen. Jag blir faktist glad varje gång jag ser att du skrivit något nytt. Sådetså, haha!

2009-01-01 @ 23:23:47
URL: http://asdrid.blogg.se/
Postat av: summi :>>

Sofia. Kan du hjälpa mig med en design? ungefär en sån som du hade på denna bloggen förut, den dära bruna.. ? snälla du. Puss & kram <3

2009-01-02 @ 13:47:03
URL: http://sshoreline.blogg.se/
Postat av: summi

åh danke sötis

2009-01-05 @ 12:03:07
URL: http://sshoreline.blogg.se/
Postat av: elsa

du passar så underbart med en systemkamera i händerna.

Om du lägger ner den här bloggen... I GONNA KILL JU :D nej men nu får du ta och fortsätta med den.

puss o hej

2009-01-05 @ 12:37:06
URL: http://trasigamoln.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0