första bästa plan till kurdistan

helgen har varit ganska fin. pappa och jag besökte media markt i fredags. jag hade hellre velat ha en 400d kan jag ju säga, men när den inte längre säljs får jag ta och köpa en 1000d. egentligen är den inte så mycket sämre, bara lite mer obekväm att hålla i...
min kusin fyllde sjutton tror jag (:s) i lördags. vi firade henne på liseberg, alltså: hennes pappa och syster och mormor. fredrik och ingela var hemma. nåja idag gjorde jag och pappa julgodis hemma hos farmor och farfar. det var rätt fint. vi satt där i timtal... satt på en stol i typ fem timmar och blev väldigt rastlös. emellanåt har jag och pappa sett på kniven i hjärtat. den var eh konstig, minns den ju som jättebra! sen har jag bara pluggat jättelite spanska (vi har spanskaprov imorgon o.O) kommer säkert gå skit haha.
nej usch jag vill inte att ni läser det här. känner mig så dum och jobbig, vill inte att ni ska förknippa mig som den jobbiga sofia!

Kommentarer
Postat av: alice

Det finns ingen jobbig Sofia!!! :*

2008-12-08 @ 16:00:21
Postat av: caroline

jaa ja jaaa<3 vilket datum? åh jag dör

psyk

2008-12-09 @ 09:01:20
URL: http://tomorrowsdance.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0