i'm leaving you because i don't love you

jag var beredd på att plugga hela dagen idag iför morgondagens so-redovisning, so-prov, no-prov och engelskaglos-förhör. eh. ni kan nog gissa en gång hur det blev sedan. jag satt i soffan och ritade till almedal och autisterna och nu lyssnar på jens lekman åh fint. mina dagar är patetiska och jag är patetisk och mina sysselsättningar är patetiska. det mesta är jobbigt. jag är hungrig och vi har ingen mat hemma.

nu måste jag nog sova. engelska glosorna är gjorda i alla fall. no prov + so prov får funka ändå, jag orkar inte nu. (jag förstår inte vad som har hänt med mig riktigt. varför är jag så slapp? jag som var så duktig i skolan förut...) kommer nog passa bra med ett jullov nu. björnkramar

 

Kommentarer
Postat av: Merily

loving the first shot.

2008-12-05 @ 20:13:57
URL: http://sequinmagazine.blogspot.com
Postat av: Astrid

Herregud vad fint du ritar! Åh, den andra tecningen/bilden var ju hur fin som helst. Precis så som jag vill kunna rita.

2008-12-06 @ 19:36:13
URL: http://asdrid.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0