ons 3 dec

vi redovisade aldrig igår, utan det blir på fredag istället och jag har ju så klart inte pluggat NÅGONTING. förresten; jag som tvärsäkert skrev att jag skulle få se finisen redovisa... NÄ du, så blev det inte. hans grupp gör det också på fredag åh fint.
det finns nog upp emot hundra skivor jag vill ha känns det som och jag vill på konsert och jag vill fika, jag vill vara snygg, smal, snygg och åh - jättemycket!

nä jag skriver bara skit. det är det lite bloggen har utvecklats till (obs! denna bloggen alltså, inte alla andras), så att jag ska ha möjlighet att kunna skriva av mig all strunt jag bär inom mig. mina svackor, problem, behov och annat, ni förstår.

autisterna, åh jag dör, skivorna med dem är slut på bengans! allt är slut. jag har inte pengar. allt är slut. jag har inte pengar. ja, så ligger det till. nästa år ska jag köpa skivor, böcker, fika, BJUDA folk på saker, absolut bjuda folk. äh hatar det mesta. hatar att jag snackar så mycket skit, hatar att väga upp emot 500kg hatar att aldrig bli smal hatar att aldrig bli snygg, hatar att mina föräldrar fick besvikelsen att föda ett fult barn hatar att...

nåväl
p u s s

Kommentarer
Postat av: olivia

men ahh du är snygg och smal och fin och allt



sv: ja leo är väldigt fin. och jag är inte alls smal.

2008-12-04 @ 16:34:12
URL: http://vapenammunition.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0