you put your arms around me

jag trodde inte att kärlek skulle vara så svår. inte så ofattbart okontrollerbart hemskt svår.
jag grät en skvätt på slöjden idag för att mitt hjärta värkte så. när jag kom in igen sade calle: "har du lipat?". man blir verkligen jätteuppmuntrad av sånt.
finisen får mig att må rent ut sagt skit när jag ser han kollar på henne sådär, verkar gilla henne men samtidigt är han så fin, oskyldig... underbar. (obs, jag är inte arg på någon, bara besviken på något sätt) nu när jag tänker på dagen i efterhand känns det trots allt som att den varit ganska fin ändå. vi hade no prov och so redovisning och båda tror jag det gick sådär på. alla var snälla fina leende tröstande. maten var god. jag gjorde i alla fall något på slöjden, om än lite misslyckat.
nu blir det media markt nästa.



Kommentarer
Postat av: JONNA - "bajsbloggaren"

kärleken är hemsk ibland. värsta som finns.

2008-12-05 @ 20:14:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Alva is Party

söta sofia, detta är ett ständigt återkommande ämne för mig. puss (vem som helst skulle väl inte kunna låta bli att bli tok-kär i dig!?)

2008-12-16 @ 13:20:28
URL: http://alvaparty.blogspot.com

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0