14/02-08 - nästan världens bästa dag

Under morgonen kollade jag på Rosa The Movie, igen. Haha, den är väldigt söt.
Klockan tolv mötte jag Vera vid Bokia på Järntorget. Hon var skitsöt! Bar svarta byxor, med hål vid, eh, grenen (^^), svarta mini-kängor, gul/organge/brun kofta, en söt t-shirt med en katt på, en babymössa och en skitsnygg svart hatt. + Hennes otroligt vackra brillor. Hon är väldigt kort, och söt, och underbar och fantastisk! Hennes år är också jättesött, urblekt, rosa och grönt.

Vi sprang runt på stan och småpratade.
Jag var rätt nervös i början, men det släppte snart. Jag var nästan mitt vanliga jag.
Sedan gick vi till Lejonet och Björnen, mittemot 4-gott. Hon bjöd på glass, polka och pepparmintstryffel. Det var jättegott. Men efter att vi varit ute på stan fick jag iskalla händer, så det funnkade inte riktigt som jag ville. Jag skrattade mest hela tiden medan vi åt glass, och Vera skrattade lite smått emellanåt, men hon stönade mest.
(Jag skulle gärna fresta er med en bild eller fler, men det håller jag inne, för då blir inte Vera glad. Hon sa att jag skulle radera dem, men det ville jag inte, så jag bet henne i armen. Då bet hon mig i huvudet. Det gjorde lite ont, det.)

När jag tittade ut genom fönstret under morgonen var himlen klarblå, men på temperaturmätaren var det inte så hög temperatur. Jag tänkte att det nog inte stämde och satte på mig kjol + strumpisar och en tunn jacka. Därav all denna kyla.

Vi - Vera köpte lite godis på 4-gott, och sedan var vi utanför Seven Eleven och åt lite. Det var en stenhård, som klistrade sig fast i mina tänder, så det tog vääldans lång tid att äta upp den.
Vi hade inget annat att göra, så vi gick upp till Veras faster, där hon bor.
Hon var snäll och hade tre söta katter.

Sedan var det dax för mig att gå hem.
Jag lämnade den söta Rosa filmen på Video Dax och gick hem igen.
Mobilen hade kommit, så jag hämtade ut den. Med massvis med 50-öringar. (Lol)
Jag fick pannkakor till lunch också, det är nästan världens bästa dag.

Den bästa hade varit om mormor mådde bra och hade kommit hem från the hospital.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0