brev och älskade mormor

Tänkte skriva ett helt inlägg om min käre mormor.
Men hon ringde och sa att hon hade kommit hem, och var på väg till Julice, så jag avstår.
Jag älskar henne förstås inte mindre för att hon mår bra nu och så.

Istället tänkte jag skriva om de här förbaskade breven.
Jag vill fortfarande ha dom, vad väntar ni på egentligen?
Gulliga brev, det är ju en fantstisk dröm!
Jag kollade på gamla brev idag, som jag fått för längesedan. Rätt trista måste jag säga, om jag ska vara helt ärlig.

En telefonkompis också...
Tänka sig, vad sött!
Och tja, jag skulle vilja ha en braig och ny människa på Msn också.
[email protected] , där har ni adressen, ja.

Kommentarer
Postat av: anni

okejdå, bara för att du är söt så lägger jag nu till dej i min msnlista!

(och för att du är cool och häftig.)

(och snygg)

2008-02-15 @ 21:33:42
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0