Brev och bild

Jag vill skicka brev till någon. Skulle skicka till Amadeus, men jag behöver hennes adress. Ärligt talat tror jag inte att hon gillar mig. Då skulle det vara bättre om hon sade det istället.

Har sedan en till sak att säga. Eller två, rättare sagt.
1. Har bytt profilbild, och det står att nästa inlägg jag skriver ska den komma, men den kommer aldrig.
2. Är jag helt dum som inte vet hur man t.ex. skriver klicka här och så kommer man till en ny sida.

Men vet ni vad, jag kom på det!
Jag är nog trots allt inte helt dum. Det fungerade nämligen inte förut. Men nu så gick det!

Fina bloggar och människor:

anni ♣
olivia

Om du av någon anledning skulle vilja besöka min bdb, klicka dig då vidare här.
Hm. Om ni ska komma till adressen får ni ta bort www.fianlianlei.blogg.se i sökfältet, det blev så här förut också, men sedan gick det en gång...

Kommentarer
Postat av: amadeus

varför skulle jag inte gilla dig?

2008-03-01 @ 13:48:09
URL: http://aaamadeus.blogg.se
Postat av: Sofia

därför att du loggade ut och kom aldrig mer tillbaka, men du sa att du skulle komma snart. :s
aja, pussisar.

2008-03-01 @ 19:23:05
URL: http://fianlianlei.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0