Dagen i ära.

Måste bara börja inlägget med att säga att jag saknar Olivia något så fruktansvärt.

anni har en jättesöt röst. (Nej, jag har inte pratat med henne idag igen).
En blandning mellan Vera och Anna faktiskt. Vera's mest, dock. Samma val av ord och så. Men en liten, liten glimt av Anna finns också i den. Hoppas att alla i Karlstad pratar så där fint.

De spelade Håkans nya singel på P3 imorse idag. Jag skrek ett glädjetjut! Och de har låten under hemligt namn. Det är bara P3 som kommer spela den, och först på måndag kommer den till andra radiostationer.

Tänkte från början att det här inlägget bara skulle bli påpigt och glatt, men det blir tyvärr lite tråkigt också. Fast ingen verkar läsa förutom finaste anni ändå så.

Eva-Carin sade att jag förmodligen hade en inre blödning i benet. Skulle hålla det högt och så. Hon sade också att jag skulle kolla min rygg i april-maj. Åh, hoppas att det går bra.

På slöjden fick jag sedan 2-3 stickor i fingret, samtidigt! Det gör svinont och så. Men de sidor jag hyvlar till min låda blev jätte lena och bra. Det ska bli en brevlåda. Haha, inte en sådan man skickar breven i, utan där man bara lägger dem. En dålig idé, men jag ska i alla fall måla en bläckfisk på den. : D

En till sak dessutom.
Känns elakt att skriva det här, och jag tror bara att det var ett skämt, men jag säger det i alla fall.
Jag och Primus satt inne på rasten, för min fot gjorde ont och Primus skulle typ ringa ett samtal.
Primus: Vill du hångla? (Jag tror att han sade det i alla fall. Hörde inte riktigt, men det var åtminstone något med hångla).
Jag: Nej...
Primus: Har du någon pojkvän?
Jag: Nej.
Primus: Skulle du vilja ha någon?
Jag: Nej.
Primus: Får jag chans på dig?
Jag: Nej.
Primus: Om någon annan hade frågat, skulle du sagt ja då?
Jag: Nej.

Haha.
Ska träffa anni på Liseberg på hennes födelsedag.
Jag är glad.

Jag tror och hoppas att det inte var något mer.
Jo, förresten: DET VAR VÅR UTE IDAG!

image15


image16

P.S. Pappa vill också ha en Mac nu. Han sade att jag inte skulle säga det till någon, men jag måste bara skriva det här. Våran dator börjar bli helt konstig, så nästa vi köper kanske är en Mac!


Kommentarer
Postat av: Malin

jätte mysigt med vår :D

2008-02-29 @ 15:05:58
URL: http://tiondemaj.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaa! : D

2008-02-29 @ 15:17:19
URL: http://fianlianlei.blogg.se
Postat av: anni

ååååh vad jag längtar efter dej!!
så fort jag har laddat min mobil (vilket blir när jag har hittat laddaren) så ska jag ringa dej!!!

min födelsedag kommer bli bäst!
26 april i mitt hjärta.

2008-02-29 @ 16:22:31
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0