Drömmar

I natt drömde jag en konstig dröm.
Det var någon jordbävning någonstans, så att vattnet var helt grumligt på ena sidan, och dom skulle utforska där...
På andra sidan var det helt klart vatten, och man kunde typ bo där på hotell.
Det var helt konstigt!
Sedan blev det ett jordskall och så sprang gästerna runt där. Så klarade dom sig undan och åkte hem...

Sedan var det typ en tjej på min skola som även gick på mitt drama som kom in i en buss. Och där inne var det en gala... och Ola Salo var prisutdelare och hade en röd paljettklänning på sig...

Det var en dröm som jag minns, det har jag verkligen inte gjort på länge!

Sedan ska jag till Lisa, senast fyra.
Och efter det sticker jag till Emilia och sover där.

Kul!

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0