ehe.

Det är fetingsnyggt att ha Courier New som inläggstext, men jag orkade tyvärr inte ha den.

En plågosam vecka hos mamma, har faktiskt aldrig saknat datorn så mycket. Fick även idag reda på att pappas kompis hade kört ihjäl sig. Riktigt hemskt alltså.

Om Amanda av någon anledning skulle läsa det här måste jag bara förklara:
Jag skrev klart ditt brev och så och gick ner till affären för att köpa tuggummi, eftersom jag hade ångest för alla dessa fina presenter och så. Men jag gick aldrig in i affären, för det fanns söta automater utanför med små prylar. Tog en ring, och ut kom typ den fulaste utav dom alla och sedan fanns det massa saker, men så kom det ut något minispel som jag inte alls tyckte var fint. Men jag lade ner det i kuvertet och när jag skulle slicka igen det funkade det inte, jag fick gå in i en blomsterbutik och fråga om tejp, men jag satte typ tejpen lite fel, så det blev en öppning. Och jag ville inte gå upp och tejpa och sedan springa ner igen så jag skickade iväg det.
Förlåt för extra fula presenter.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0