Lördag

Vi skulle egentligen ha åkt till Uddevalla idag.
Jag ville verkligen inte, så jag sa att jag mådde illa.
Trodde aldrig att pappa skulle gå på det, men det gjorde han! Fast han förstod säkerligen att jag ljög.

Men jag var ensam hemma...
Tänkte gå igenom hela pappas skivhylla, men det orkade jag verkligen inte.
Jag kom till The Police (eh. tro nu inte att jag lyssnade på alla fram till dem, plus att jag började bakifrån).
Sedan kom jag på att jag skulle köpa frimärken, men jag stack inte ner. För de stänger redan klockan tre!
Och jag kom inte på någon bra livs i närheten som möjligtvis kunde ha frimärken. Dessutom hade det regnat ute så jag var inte särskilt pigg på att gå ut.

Jag stickade och fotograferade hela dagen.
Sedan ringde mormor på min splittrans nya mobil.
Hon sa att hon mådde rätt så bra och så, men att hon kanske var tvungen att göra en hjärtoperation.
Jag hoppas verkligen att det ska gå bra i såfall, jag har varit så orolig. Hon betyder så mycket för mig, och jag vill att hon ska leva.

Nu har jag i alla fall en hel del brevvänner.

Anni
Tilda
Olivia
Amanda
Amadeus
(jag har inte glömt någon nu, va?)

PS. Lasse var otroligt fin och bra i melodiisen idag!

Kommentarer
Postat av: anni

Är det min Tilda, min Olivia och min Amadeus? :)
Och vem är Amanda??

2008-02-17 @ 18:09:54
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: Sofia

ja, det är det.
MINA, alla tre. förutom amadeus, för hon är kanske mer olivias. ^^

det är tildas söta kompis!

2008-02-17 @ 20:42:05
URL: http://fianlianlei.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0