MORMOR, JAG ÄLSKAR DIG!

Idag fick jag reda på att mormor låg på sjukhus, för hjärtat.
Mamma ringde, jag hade ringt mormor några gånger under veckan...
Jag blev skitledsen, och ringde upp henne på hennes mobil. Jag grät och frågade hur hon mådde och om allt skulle ordna sig, och hon började också gråta för att hon blev så glad över att jag ringde.

(Och nej, om ni tror att jag bara skriver att jag älskar min mormor för att hon ligger på sjukhus, så har ni absolut fel! Min mormor är det bästa som har hänt mig i hela mitt liv, och hon är världens finaste människa. Jag har tyvärr glömt bort henne alldeles för mycket det senaste året, men det betyder absolut inte att jag inte älskar henne lika mycket längre! Enda sedan jag var liten har jag älskat henne mer än mina egna föräldrar...)

Jag ringde Vera idag också.
Hon lät riktigt söt i telefonen, men inte så intresserad utav mig. ehehe.
Vi ska ses imorgon klockan tolv!

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0