skön-dag

Det var en skön dag idag.
Jag vaknade rätt sent, eller nä, men jag gick upp vid tio.
Duschade, och precis när jag klätt på mig och skulle ta en ego-bild kom pappa hem, så det blev inte någon.

Men jag surfade en liten liten stund, och sedan åkte vi iväg till IKEA och köpte tidskriftsamlare. Man fick skanna dom själv. : D
Efter det stack vi till Elgiganten en liten sväng, bara för att se på den där söta (eh) proffs-kameran jag vill ha. Men den fans inte där, så vi gick till On Off. När vi gått ut kom pappa på att han kanske kunde köpa minneskort till sin mobil där, så då fick vi gå in igen. Men sedan åkte vi hem, jag kollade i en Mac sak som jag tog på Elgiganten, det var rätt skönt att komma ifrån datorn en liten stund faktiskt.

Vi lyssnade på David Bowie.
Jag blev kär.

Och jag åt pannkakor.
Men det skulle jag inte ha gjort, för sedan gick jag till Lisa. Vi åt någon form av senapskyckling och ris, och jag fick jätte ont i magen vid dom sista tuggorna! Men sedan hade vi en liten paus, och Lisa spelade Harry Potter spel och jag tittade på. Sedan fick vi kladdkaka, glass, äppelpaj och vaniljsås.
Jag tog kladdkaka.

Men jag måste skynda mig, för nu ska jag till Mila och ha mysigt.
Det blir en bädd där ikväll.

PUSSHEJ.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0