Trots allt en bra dag.

Trodde att detta skulle bli den värsta dagen och den värsta veckan. Hade till och med förberett mitt blogg inlägg, men så blev det inte. Det var faktiskt riktigt kul att hyra skidor, och det gick bra hos tandläkaren också.
Sedan måste jag tillägga att Sofies pappa är mysig och att jag mår bättre idag än i går. Anledningen till att jag var så deprimerad igår var antagligen pappas kompis död.

Fick ett jättesött brev från anni idag, kom på att de vackra stjärnorna kan jag klistra fast vid mina ögon. Allra helst permanent.

image9

image11

image12

Kommentarer
Postat av: anni

åh, glad att du tyckte om det sötis.

2008-02-27 @ 12:23:40
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0