Våren är kanske äntligen här!

Det var vår ute när jag var på väg hem idag. Jag följde Karin, Summi och Betty till tyskan på väg hem, för våran spanska lärare var sjuk (!). Det var varmt och soligt.

Igår skrev jag ett skitlångt inlägg på bloggen, och så försvann det! Jag blev jättearg oc smsade Anni. Hon skulle sova och jag störde... Ber hemskt mycket om ursäkt, Andrea.

När jag blir 13 ska jag börja sälja GP på söndagar. Då måste jag kanske visserligen gå upp klockan fem, men jobbet är ju kanske klart vid åtta, så då kan man ju sova.

Står fortfarande fast vid att Lasse var det bästa bidraget i Melodifestivalen. Vad ni än tycker kommer jag aldrig ändra mig! (Om det inte visar sig att något annay bidrag är bättre, men det är knappast troligt).

PS. Det spelade Broder Daniel på P3 idag.
"Åh, Broder Daniel, det var längesedan"

Kommentarer
Postat av: anni

jag blir glad av sms, du störde inte!

2008-02-19 @ 08:46:55
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: olivia

åh P3 är så fijnt !

2008-02-19 @ 18:26:44
URL: http://pisssmyra.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0