Vi ska åka till Sunne!

Nackdelen är bara att jag kommer få gå upp klockan fyra. (Bussarna går från skolgården klockan sex, och tänkte från början vara där klockan halv sex, men jag vill komma in i bussen ordentligt och så, så jag kommer dit klockan 05.15. ^^). Det betyder att jag kommer att få gå och lägga mig klockan åtta, men eftersom när jag lägger mig vanligt vid 23.00 - 00.00, och inte somnar förrän 00.00 - 01.00, kommer jag inte somna förrens då heller. Ska vara inne på datorn i en timme, och sedan ska jag duscha och gå och lägga mig.

Är väldigt tacksam, fick låna både skidbyxor och jacka av henne. Tack.
När jag sedan var på väg till mamma för att hämta skidhandskar blåste jag nästan omkull och fick både grus i ögonen, plus att det smattrade mot halsen (...), gjorde skitont!

(Laddade ner PS gratis i 30 dagar, igår igen. Det funkade att ladda ner, men gick inte att använda. Det är såklart att de har tänkt på det, men blev ändå lite besviken eftersom jag inte ville stressa datorn, så jag satt och pratade med pappa istället. ^^)

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0