Way Out West är dyrt...

Gick ner till Linnéplatsen på ca 2-3 minuter, precis innan sex, då man senast får lämna tillbaka filmen. Gick sedan till Kals (Ja, jag säger så fortfarande. Okej, Hemköp) och handlade massvis med matvaror. (Matsäck tills imorgon). Bröd, skinka, gifflar, juice, youghurt, matlagningsgrädde, kexchoklad, yoggi, äpplen, smör... (Matlagnongsgrädde har jag ju inte med mig, men jaja).
Postade brev till anni också, det blev inte fint. I all världens hafs.
Det blåste snällt när jag gick upp för backen för att posta brevet. Inte alls så där hårt som förut, det var bara kallt och svalt.

Way Out West kostar typ en halv förmögenhet.
Min idé var ju att spara till en iPod innan sommaren, men jag måste istället spara till WoW. Jag vill ju så gärna gå och se Håkan. Han betyder ju så mycket.
Måste jobba, jobba, jobba.

image13

image14

A star between my eye.

Kommentarer
Postat av: anni

åh, brev till mej.
du är alldeles för fin och jag ska skicka fina stjärnor till dej i nästa brev!

PUSS!

2008-02-28 @ 12:16:24
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: Sofia

Du kan slå mig på ditt poparkalas. :

2008-02-28 @ 21:28:27
URL: http://fianlianlei.blogg.se
Postat av: Anna

Okei, om du vill se Håkanbråkan så mycket, köp biljett till EN spelning med bara honom? Jag menar, WoWs artistsläpp brukar faktiskt suga rätt hårt?

2008-02-29 @ 16:30:02
URL: http://asfaltssvart.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0