Ah. Musik och Mila är livet. (Nästan.)

Idag var inte skolan mycket bättre, men lite.
Jag hade fett koola kläder: svarta "jeans", svart/vit rutig skjorta, svart/vit rutiga hängslen & svart/vit sjal.




Efter skolan stack jag hem till Emilia. Det var rätt veligt när vi var på väg hem, vi gick upp och ner flera gånger. När vi var hemma hos Mila åt vi, lyssnade på musik och satt vid datorn och inspekterade festivaler.

Hästpojken och Almedal kommer till Emmaboda!

Åh, jag skulle så gärna vilja gå.

Och Hultsfred vore ju också riktigt ballt, men det får vänta.

Jag och Mila bestämde att vi skulle ha ett riktigt musik år när vi kommer upp i tonåren. Festivaler (såklart), konserter, cd's och band t-shirts!


Klockan fem skulle jag hem, och då kom jag på att jag kanske skulle ha träffat Summi idag. Jag skulle ju köpa ros och allt.

Åh, förlåt mig Summi. Hoppas i alla fall att operationen gick bra.


På vägen hem skulle jag kolla på Håkan's son, Sigge Mio's dagis.

Och när jag såg skylten till dörren och log så där romantiskt för mig själv, så såg jag Hilding komma fram ur mörkret med en cigarett i munnen! Det var rätt läskigt faktiskt, så jag skyndade mig hem.


Imorgon ska vi åka skridskor med 6:orna. Och usch! Jag hatar det!

Något bra som händer den dagen är i alla fall att Håkan biljetterna släpps. Puss på dem.

Snart ska jag se på TV.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: S

"..skulle ha ett riktigt musik år när vi kommer upp i tonåren. Festivaler (såklart), konserter, cd?s och band t-shirts"

t-shirts ?
har ni inte reda d eller vadå ?
cd:s?
men ge dej snälla människa

2008-01-23 @ 09:49:49
Postat av: Anonym

öh?

2008-01-23 @ 17:07:44

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0