Åh, varför är jag en sådan otroligt dum dotter?

Vi var på Ruddalen och åkte skridskor idag, med alla 6:or. Och såklart blir "min" mobil stulen. Eller pappas gamla rättare sagt, men men. Jag var så dum och bara lade den på bänken, helt öppet.
Jag hade ju med mig den i alla fall. Elsa hade ju till och med sett den, även i en trasig vit plastpåse...
Jag hoppas att någon har råkat lägga den i sin väska/jacka och lämnar tillbaka den till mig. Hoppas hoppas, fast det skulle säkert inte hända.
Bilderna på mig, inspelningarna på min röst, alla pappas kontakter... Jag saknar dom faktiskt och vill inte att någon annan ska se dom...
Åh, ibland hatar jag verkligen mig själv!

Men det är inget jag kan göra åt nu...

Jag önskar att jag fann den hemma, eller över huvud taget inte tog med mig den.
Tack till Elsa + alla andra, som hjälpte till att leta.

Dessutom har jag inte börjat i drama, det var redan fullt...

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0