Dagen tillbringade jag med Mila

Det blev trots allt en vända till stan med Emilia...
Jag kom lite försent till henne, men efter det gick vi nästan genast till stan. Eller vi åkte iofs, men, men. Vi tjuvåkte igen... Om det är någon som vill lägga det på minnet. Dels för att skolkorten inte gäller på helger (men jag brukar använda dem i alla fall) och dels för att jag inte orkade betala med alla mina femtioöringar.

När vi väl kom fram gick vi runt i lite affärer, men efter det så åt vi på Burker King. Det var rätt stökigt och så där dock...

Efter det kollade vi ytterligare i några butiker, men sedan köpte jag en "Solsnäcka" på Pressbyrån. Den fick ju såklart Mila smaka på. Efter det åkte vi hem och sedan var vi hemma hos Mila en lite stund. Vi kollade på hennes bilder på datorn och Theo och Jacob sjöng Singstar, men Mila var med lite, hon också, på slutet. Fast jag vågade inte... jag sjunger ju så fruktansvärt fult!

Aja, sedan skulle i alla fall hon och Theo till några, så jag och Jacob gick hem. Jag fotograferade lite, och sedan gick jag ju såklart in på datorn. Tyvärr.

Men jag ska nog sova snart, så pusshej.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0