Dålig skoldag

Skolan var rätt piss.
Nästan alla var emot mig och jag kände mig bara i vägen.
Det var bara Mila som muntrade upp mig. Som alltid, nuförtiden.

Det blev inte bättre sedan...
Jag bråkade med Olivia.
Jag önskar att jag följde med till Milas stall istället.

Vi kan inte ha det så här längre. Det funkar inte.
Ibland tycker du att jag är bra och fin, ibland hatar du mig i princip.
Tar du fortfarande ut din ilska på mig för att andra jävlas med dig?
Kan du inte säga det i så fall? Snälla?

Det var jag som sabbade allt i början. Men när jag försökte rätta till allt igen blev du bara sur.
Det kanske framstår som att jag är otrevlig och allt, men det är just därför jag ska skita i Msn... för att jag känner mig stressad och blir istället en annan person, än den jag egentligen är...

Kommentarer
Postat av: Olivia

du skyller bara på mej hela tiden, jag blev inte sur från början, det var när du sa att du var " jävligt irriterad på mej" som jag inte pallade med längre, och jag kan ju inte rätta till det när du har blockat mej?
(eller, jag började bli sur när du sa "måste du göra dig till? "

så sluta skyll på mej, och blocka upp mej,så kan vi prata ?

2008-01-22 @ 19:15:05
URL: http://pisssmyra.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0