Jag är en förbaskat dum phlikka

Jag trodde att det skulle finnas en chans att fixa sig. Även fast det är rätt mycket begärt, och vi är fattiglappar.

Min plan var att köpa en mobil i veckan, sedan gå ut i Slottsskogen och panta flaskor och hjälpa till mer hemma / tjäna pengar på annat sätt, så att jag kanske kunde samla in till en iPod. Efter det skulle jag önska mig en MacBook och förhoppningsvis få en (inte förhoppningsvis, men KANSKE KANSKE) (från början tänkte jag samla ihop till den så mycket som möjligt, för att underlätta för pappa, men jag upptäckte ganska snart att det inte skulle gå) i alla fall, så skulle jag börja spara till en systemkamera + önska mig i julklapp. Och när våran dator var paj skulle vi köpa en iMac Pro X Leopard, och samla ihop till PhotoShop på något sätt.

Alldeles för mycket begärt!


Kommentarer
Postat av: vera

PS kan du ladda ner. Bet you've head quite sum times by nao.

Sammanlagt skulle väl allt det här komma upp i en bra bit över 20.000, du är inte realistisk lilla vän.
Leopard är btw operativsystemet. Da kompjuter heter rätt och slätt iMac.

2008-02-01 @ 20:06:43

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0