PRICKIG KATT

Idag såg jag VÄRLDENS finaste baskrar på Prickig Katt! Jag måste bara ha dem!

De fanns i mörklila, ljusblått, svart, gult och rött etc.
Först föll jag föll jag för den svarta (och den lila lite grand, men sedan "dumpade" jag den). Sedan kom jag på att jag vill vara lite mer färgglad och happy, så då kollade jag på den röda och gula.
Problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken (som alltid), och det är jäkligt svårt. Allra helst skulle jag vilja ha alla tre, men det skulle ju bli 600 kr...

I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY! I NEED MONEY!


Kommentarer
Postat av: vera

DIY OR DIE! :D

2008-01-29 @ 20:25:07

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0