våren har kommit!

Jag har inte bloggat de senaste dagarna...
Det är bara för att mamma tror att det är extra kostnader att skicka inläggen, så jag måste vänta tills nästa månad för att kolla priset. (Hon vägrar att skaffa bredband...)

Så jag får ta och blogga lite i efterhand.. tyvärr.

Igår hörde jag fiskmåsar klockan 8.10. Då längtade jag så fruktanssvärt till våren. Och det fick mig att tänka på sommaren, och hamnen..
Klockan 8.15 hörde jag jättehöga fiskmåsskri, tillsammans med kråkskri, så då stängde jag fönstret.
Sedan ringde Mila, så jag stack till henne.

Jag funderade på att ta med kameran, men tänkte: "äh, jag orkar inte bära på den".
Direkt när jag kom ut ångrade jag mig, det var jättefint väder och perfekt läge för att fotografera!

Åh. Jag hade ju bestämt allting vad jag skulle skriva, nu känns det helt plötsligt som om jag har glömt allt. (och det har jag iofs, till viss del)

Så... äh, jag kan inte skriva mer nu.
Vi syns imorgon.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0