Prins Caspian

Mina fyndiga låttexter (ej mina) har tagit slut.
Min lust att blogga har också tagit slut, i alla fall på den här bloggen.
En anledning kan vara att jag stör mig på mina inlägg och min design är ful.
Jag tvingar nästan mig själv att blogga varje dag även fast jag inte har lust.

Jag såg i alla fall Prins Caspian idag. Den var kanon.
Imorgon kväll hade jag tänkt fixa min design, om jag hinner, för jag ska kanske till Ella och ha Sex and the City-maraton!

Längtar så in i bomben till Harry Potter och Halvblodsprinsen, barasånivet.

 

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh Harry Potter och halvblodsprinsen<3

Jag intalar mig själv att den kommer vara bra, och bättre än femman och så, fast jag är tveksam...

2008-07-04 @ 12:19:55

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0