Disease Inside

Jag ska till Tilda imorgon, och åh, det ska bli så fint!
Fast jag vill att fler söta Karlstadsbor ska vara hemma, t.ex. Anni & Elin & Amanda.
Men det får väl bli en annan gång ...
Och det är inte alls långt kvar till Way Out West, bara nio dagar kvar till BD!
Inte så bara, men men, bättre än alla dessa månader jag väntat.
Och de ska spela ända tills 00.00, hihi!

Men här får ni lite bilder från veckan som gått & från igår & idag.
(Jag skriver som Sofia, hon gör alltid "&"-tecken och det ser så fint och mysigt ut så jag härmade henne).   
Fr. v: Usch, BANGATAN<3, utsikt, samma utsikt senare på dygnet.
   
Thåström, Slottskogsvallen, Kent, konfettiparty.
   
Mer konfetti, Pippis hus, äckel, äckel nr 2.
    
Det ser ut som om jag har öronhår : (, likadan som alla andra, jag ser tjock ut, hahahhaa.
    
Snyggaste flaskan, dålig kvalitét, rainbow, mhm, mhm.
   
Bara en massa ego med nyklippt lugg.
    
Samma pärlplatta som nu är försvunnen, babianlugg, tjockisben, samma människa, samma människa.
   
Don't look for love in hollow hearts, blommor.
   
..., sötigt, råkade visst skriva objektiv med c på ett ställe, fult fejs fin bild i övrigt, jag ser konstig ut men hade snygg frisyr.

Oj, hoppsan sa, det blev mycket, mest bilder på mig dock.
Resten finns på Bilddagboken; letterbox.
Höll på att skriva Pannkaksbarn, jag har bytt namn förstår ni, lite sorgligt måste jag erkänna.
Jag gillade Pannkaksbarn med jag tyckte det började låta lite fjantigt, men kommer ändå alltid vara ett.
Nåja, jag som hade bestämt att aldrig byta namn och så.
Har hetat det i ett år och fyra månader, det var med det namnet jag startade min bdb, och jag tror faktiskt ingen hette det innan mig.
Nåja, tillräckligt pratat om mitt bilddagbok's namn, haha.

Kommentarer
Postat av: mela

du är söt ! :D

2008-08-03 @ 16:15:59
URL: http://mellaw.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0