Don't look for love in hollow hearts

Var på Thåström + Kent i fredags (25:e) med pappa, Linnéa, Björn & Arne.
Vi gick dit en kvart innan Thåström började (:<) och när vi kom fram hade han precis börjat på första låten.
Jag trängde mig fram en bit, men råkade ställa mig framför en tjej som var kortare än jag.
Det var inte min avsikt, och gud förlåt, känner mig jätte elak.
Men jag gick tillbaka till mitt sällskap sedan, för alla var typ sura på mig och så.
Och även fast Thåström var fin och bra var det tråkigt. Jag ville inget hellre än att gå ut till Ella & Alice.
Innan Kent började spela splittrades jag och mitt sällskap, jag traskade runt för mig själv och så.
Jag skulle träffa mitt sällskap på en plats, men gick lite längre fram vid scenen.
"Jag får ju passa på", tänke jag.
Och jag fick en jättebra plats, rätt nära scenen till höger, vid högtalaren.
Mina öron sprängdes och blabla, men Kent var helt fantastiska.


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja, Thåström var tråkig, men Kent var super, i alla fall verkade det så från utanför staketet!

2008-07-29 @ 00:51:38
Postat av: Sofia

Precis så.

(Jag skriver "och så" väldigt mycket, hihi)

2008-07-29 @ 08:59:10
URL: http://fianlianlei.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag håller med!

Jag har kommit fram till att jag gillar kent från då!11 Det var väldigt mysigt utanför måste jag säga

2008-07-29 @ 13:47:04

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0