Dream my days away

Hade tänkt gå ut och lägga mig i Slottskogen idag istället, men när jag gick hem från Ella i svarta långbyxor och höll på att dö av värme slog jag genast bort tanken.

Ja, jag övernattade i lokalen hos Ella tillsammans med Alice.
Vi såg några avsnitt av Sex and the City sent på kvällen, med Olivia också.
(Som synd var var hon tvungen att åka hem sedan).
Vi hade det trevligt och så, ja.

Jag är hemligt förälskad i Broder Daniel (konkurrens nu; med Sirius, Aslan och Edmund!)

Älskar KP-webbens forum, väldigt gulligt och så, va.
Dock hittar jag inga trådar som passar mig.

Mm, ja, sen var det väl inte så mycket mer...

 

Kommentarer
Postat av: Poptard

Åh EDMUND <3

2008-07-05 @ 20:28:40

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0