Happy People Never Fantasize

Jag har idag sysselsatt mig med att äta honungsmackor, läsa Harry Potter och att sova.
Det var trevligt, tanken var dock att jag skulle ut på promenad.
Eller rättare sagt lägga mig på en filt, läsa och lyssna på musik.

Men det blev mulet framåt eftermiddagen, så jag gick inte ut.
Satte mig istället på balkongen, och snart ska jag iväg till Ella.

Jag saknar förresten Olivia helvetesmycket, kan hon inte komma hem från sin långa segeltur snart?
Det är nästan den enda anledningen till att jag hoppas att det ska bli höst.
Läste nämligen hennes blogg imorse, från december och så, då hon sade att jag var trevlig och allt.

Dessutom får jag vara inne på datorn, fram till tio på morgonen, det är lite party.

  
  

Kommentarer
Postat av: summi

Jag älskar din blogg och dig .

2008-07-05 @ 14:37:30
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/
Postat av: asdrid

Jag brukar också lägga mig på nån gräsmatta, lyssna på musik och läsa. Det är mysigt.

2008-07-05 @ 20:22:12
URL: http://asdrid.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0