Helvetesskit, typiskt mig!

Skrev precis ett väldigt långt inlägg och råkade trycka på "Logga ut" som en vanesak, bajs (hamster!), allt försvann!
Jaja, skrev typ att jag inte visste vilken blogg jag skulle blogga på och att ni kunde läsa, båda, ingen eller någon.
Skrev också om mina hemliga förälskelser:
Sirius känns mer som en vän, likt Håkan, därför är jag inte riktigt kär i honom.
Aslan är fin och bra och snäll men jag är inte kär i honom heller.
Inte heller Broder Daniel, men jag tycker dom är väldigt, väldigt bra.
Dock är jag kär i Edmund och Fred, det pirrar härligt i magen när jag tänker på honom.

Sedan laddade jag upp lite bilder också, dem orkar jag däremot ladda upp igen:
(Hamster inlägg, fy bövelen vad fult!)

    

Kommentarer
Postat av: eeh elvisa tyyp

du är söt.

2008-07-06 @ 20:33:49
URL: http://sofew.blogg.se/
Postat av: Ella

Du har fina förälskelser. Jag är lite kär i Aslans röst. och kär i Edmund. och lite i alla nämda faktiskt.



(vad hände med min formuleringsförmånga? Den har försvunnit)

2008-07-06 @ 21:55:46

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0