Rudie Can't Fail

Är nyss hemkommen från Gotland.
Vi åkte först upp till Gränna, där var det polkagrisaffärer till höger och vänster.
Jag måste faktiskt erkänna att det var rätt tråkigt i Gränna ...
Sedan åkte vi upp till Nyköping och hälsade på mina kusiner, där jag fick meddelandet
om att jag ska få en ny kusin snart. Det var trevligt.
Nåja, efter att vi varit där ett par timmar åkte vi upp till Nynäshamn där vi skulle ta färjan.
Jag tror jag såg en skymt av Stockholm, det var mycket feztligt.
Det fanns en mycket fin måne där också, tjihoo.

Vi höll på att missa färjan.
Inte p.g.a. tid eller så, utan det hade blivit något fel i bokningen.
Så vi fick stå i väntekö, men kom med!
Annars hade vi fått ta in på något hotell i Stockholm, jag blev faktiskt lite ledsen att vi inte gjorde det ...
Vi kom i alla fall fram vid tre-tiden på natten, och Linnéa och jag sov i bilen, och pappa utanför.

Första dagen var vi i Visby och så. (Jag såg en grymt snygg tjej).
Vi åkte mest runt i bilen under resan och stannade inte särskilt länge på något ställe.
Vi kollade bl.a. på raukar i alla fall, jag måste erkänna att det faktiskt inte var så party.
Vi åt glass varje dag, fast igår faila jag och åt bulle i stället. Den var god.
Visby var häftigt. Yeah.

Igår, lördag, åkte vi hem med färjan till Oscarshamn.
Där var det roligt, + att det fanns snygga killar på en pizzeria där.
Vi sov i en stuga, och på vägen hem idag åkte vi in till Jönköping och åt korv på IKEA. Nice.
Jag har varit hos farmor & farfar och med Emilia idag, partey.

God kväll, jag har haft korta jeans-shorts på mig hela veckan.
Nu kommer bilder, som alltid i slutet av varje inlägg. Varsågoda:

   
   
   
   
   
   
   
 

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0