18 JUNI

Idag smög jag mig in på datorn på förmiddagen igen.
Sedan skurade jag badrummet och förväntar mig en 50-lapp av pappa när han kommer hem.
Skulle få 60:- om jag gick ner och slängde tidningarna också men eftersom jag inte skurade själva toaletten får jag nog bara (inte så bara) 50:- ändå. Fast pappa klagar på att jag tydligen tror enligt honom att jag bara kommer tjäna massa pengar.
Men så är det faktiskt inte... Ehe.

Efter jag skurat kollade jag i alla fall på Harry Potter och Fången från Azkaban.
Den var bra som vanligt och nu kanske jag egentligen vill fortsätta läsa den, men skitsamma.
Ska kolla på Sverige-matchen ikväll också, haha.

Pussar och kramar från FianLianLei.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0