19 JUNI

Jag har haft en fin dag idag.
Vaknade vid nio, duschade, åt honungsmackor till frukost, fotograferade, diskade, lyssnade på Håkan och läste Harry Potter.
Men jag blev lite småsur på pappa, dels för att han bestämde att släkten skulle komma hit på söndag och fira min födelsedag och dels för att Arne kommer hit ikväll och ser på fotboll...
Det är inte själva sakerna, utan att han inte säger till mig innan. Han brukar oftast säga till max en - två dagar innan.

Fick även brev från Elin idag, har inte fått något på väldigt, väldigt länge känns det som.
Ni får lite bilder, från Elins brev, brevet jag skrev tillbaka till henne och när jag skrev lite skrivstil.
(Mycket ointressant inlägg, ska ta och bli lite intressantare nu, bums!)

   

Mycket längesedan jag laddade upp bilder här, också väldigt längesedan jag inte redigerade dom alls.

Kommentarer
Postat av: elsaa.

jättemyysig blogg sofia. <3

2008-06-20 @ 12:31:10

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0