Alltså usch, jag är verkligen hemsk

Det tråkiga med sommarlov och datorer är att inget händer.
Alla verkar vara duktiga och är ute.
Själv är man då ensam kvar här framför skärmen. Känns det som.
Då är bloggen min ända utväg, det är därför jag nu bloggat tre meningslösa inlägg på samma dag med inte så lång tid emellan varje.

Hade tänkt se ifall Summi var inne så att jag kunde designa hennes blogg nu när jag inte hade något att göra.
Men icke sade Nicke. Inte heller kan någon uppdatera på Bilddagboken, eller skriva något fint till mig. Fast det kan man ju förstås inte skriva, jag är ju inte så fin av mig och alltså inte värd att skriva något fint om.

Känns som jag missat något, så det kanske kommer ett fjärde och förhoppningsvis sista inlägg idag.
Om cirkus 45 minuter är det Sverige - Ryssland. (Nej, jag är inget stort fotbollsfan.)
Jag chattar(de) med Vera, vilket var mycket längesedan.
Jag tycker Amadeus blogg är fin, och hon är fin som person och skriver fint. ( www.aaamadeus.blogg.se )

Ska tilläggas: Jag lyssnar på Kent. Det var längesedan. Fast egentligen inte, mhm.

Kommentarer
Postat av: Sofie

SOFIA NU LÄGGER DU AV ! KLART ATT MAN KAN SKRIVA FINA SAKER TILL EN SÅ FIN MÄNNISKA SOM DEJ ! <3333

2008-06-20 @ 11:28:12
URL: http://sofieserdej.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0