Det blev ett till inlägg denna dag

Ja, så blev det.
Precis som rubriken säger.
Jag ändrade min text i inläggen, eftersom det kanske kan vara svårt att läsa courier new i strlk 10.
Speciellt på kvällen, jag har själv erfarenheter av detta. Eller så har jag dålig syn.
Det var fint tyckte jag, men det blev fint nu med.

Ingen läser här längre, det är lite småtråkigt.
I alla fall ingen som kommenterar, men jag skriver väl inte så intressant antagligen.

Måste tipsa om en väldigt söt tjejs blogg som var väldigt fin:
www.wearedreaming.blogg.se
Tyvärr åkte hon till Åland idag (?), jag hoppas hon får det fint!

Uppdaterat: Sju dagar till min, Amadeus och Angelicas födelsedag.

Kommentarer
Postat av: summi

Jag läser varje dag ! :o

Blogga :Dz<3

2008-06-19 @ 11:21:01
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0