I've got no party to go to, got no friends in this town

För att undvika fler en ett inlägg kommer det här bli ett rätt plottrigt, långt och skumt inlägg som jag förbereder mig på att ingen kommer orka läsa.
Dock kommer det förmodligen komma fler, eller i alla fall ett, inlägg till.
Jag tänkte berätta om dagen igår, som jag sagt rätt länge att jag skulle göra nu.

Gästerna kom väl vid en sisådär tre-tiden.
Vi fikade och pratade en hel del... Sedan öppnade jag presenter.
Fick som sagt en iPod av pappa och Linnéa, fast det var på morgonen.
Av farmor och farfar fick jag 300:-, lika mycket av kusinerna.
Av Linnéa och pappa fick jag också 300:- att ladda mobilen för nästa gång.

Sedan gick Frej, Tor och jag till Plikta.
Det var regningt och sandigt, men kul.
När jag och Tor gungade på den dära stora röda saken som snurrar runt började Frej prata om puberteten.

Frej: Hur vet man att en tjej är i puberteten?
Frej: Jag har kommit in i puberteten.
Tor: Hur vet du det?
Frej: Jag känner att min röst börjar bli hes och så är det som... i KP, "Nio år men redan hår"
Jag: *skratt*
Frej: Tor har också fått peruk.
Tor: Jätte intressant, vem bryr sig?

När vi kom in gick vi in till mitt rum.
Frej kollade i mina byrålådor och hittade lite privata saker.
Ella hade sms:at och Tor kollade på mina sms och mina låtar för att han också ville se i byrålådorna.
Jag hade kunnat reagera annorlunda, inte: "NEJ FREJ! KOLLA INTE!"
Och tja, det var inte så farligt, det är helt naturligt för att vara kvinna.
Han hittade alltså bindor...

Men mjo, sedan skulle de åka, det var lite skönt faktiskt.
Frej har målat ännu mer på mitt Bratz-dock-huvud och förstört mitt BD-kollage, men jag fixade det i morse.

Jag får egentligen inte blogga nu, men skitsamma.
Jag har lite annan text också, plus en bild:



"Kärleken till Emilia växer stark genom kärleken till musik".

If I could change one thing in life I'd make time for us
If I could change one thing, I'd make time for us

(Förresten har jag fräschat upp designen en aning, vad tycks?)

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0