Mhm, veckan som gått

Den veckan jag är hos mamma ligger jag i min säng och tänker på vad jag ska skriva på bloggen härnäst.
Det blir jättebra i tankarna, men när jag väl kommer hem till far och sitter framför datorn kommer jag inte ihåg något och får inte fram ett ord.
Väldigt irriterande, jag kan i alla fall berätta om min vecka så gott som det går.

I onsdags hade vi skolavslutning, efter skolan gick några till Azaleadalen och spelade volleyboll.
Känns väldigt sorgligt att lämna Oscar Fredrik faktiskt, vill verkligen inte börja på Fjällskolan.
Går varken i 6A eller 7B just nu...

I torsdags åkte vi till Hovås och badade, men jag blev sur på hemvägen...
De andra grillade på kvällen, men det kändes konstigt att gå även fast jag inte längre var sur.

I fredags var vi i Slottskogen igen. Alla gick runt och letade efter varande, men den andra "gruppen" hade lurat oss och var inne i Sofies hus. Jag var den enda som i mitt gäng som tyckte att det var roligt...

I lördags var jag hos mormor och i söndags åkte Troy, Fritte, Alice och jag in till stan. Lite senare kom också Einar.

En dag låg jag och lyssnade på Känns Ingen Sorg För Mig Göteborg, Det Är Så Jag Säger Det, Nåt Gammalt Nåt Nytt Nåt Lånat Nåt Blått och Vapen & Ammunition till långt in på natten.
Jag bara låg där på golvet vid högtalaren och tänkte och sjöng med i texterna.

Idag är det förresten nio dagar kvar till min födelsedag. (Och Amadeus och Angelicas).


Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0