Onödigt

Det är onödigt av mig att blogga igen, för jag skriver aldrig något intressant.
"Drömmen" vore ju att skriva mer sällan, och finare.
Men nu har jag i alla fall designat klart Summis blogg, det kanske inte blev så snyggt och jag vet egentligen inte vad hon tycker, men kolla in den på: www.kastreradfisk.blogg.se
Tyvärr gick det inte att använda bilder ifrån "Mottagna filer" så jag tog en från mina egna...

Nu hoppas jag på att jag blogger mer sällan, intresantare, finare, och lägger upp lite fler bilder och istället färre på Bilddagboken. Puss!


Kommentarer
Postat av: Ella

färre inlägg? nein!

2008-06-19 @ 22:45:25
Postat av: summi

INTE färre .

MER !

btw min blogg är skitfin nu ! :) Tack sötis !

2008-06-20 @ 10:28:07
URL: http://kastreradfisk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Dina ögon är mycket vackra.

Jag tkr du ska blogga mera! <3

2008-06-20 @ 11:26:01
URL: http://sofieserdej.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0