Äh. Jag känner mig kass på rubriker. Okioki.

Såg världens finaste klänning på Prickig Katt igår när jag var där med Emilia.
Fast den var väldigt dyr, så jag ska absolut inte fästa mig för mycket vid den.
Gick sedan hem till mig och åt varma ostmackor.

Troy hade sparkat på det benet jag skadate i Sunne, så nu gör det jätteont igen!
Haltar och kan inte sova ordentligt. Benet kan liksom inte ligga ner riktigt...
Sedan, när Hugo såg att jag grät, sparkade han också på det. Det gjorde jätteont, det också.

Har pratat med både momor och Andrea idag.
Mys, mys! ♥

Ska beställa biljett till henne (Andrea) senare idag.
Och våren/sommaren ser riktigt lovlig ut.
Kolla bara!:

19 mars - Almedal spelar på Bengans
25 mars - Håkan Hellström signerar på Bengans
26 mars - Håkan Hellström signerar på Rockhouse

12 april - Håkan Hellström på Scansinavium och kanske en liten Andrea-träff
19 april - Åker upp till Karlstad på Andreas påparpartaj
26 april - Andrea åker hit och vi ska ses på Liseberg

6 juni - Pick-Nick festival i Slottsskogen (?)

8-9 augusti - Way Out West i Slottsskogen

Kommentarer
Postat av: anni

Mycket Andrea där!
Det gillar vi!!

2008-03-12 @ 20:19:32
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaaaa! : D

2008-03-12 @ 21:24:10
URL: http://fianlianlei.blogg.se
Postat av: olivia

coolt bra yeah !

2008-03-13 @ 16:01:41
URL: http://pisssmyra.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0