Brev, läs- och skrivsugen och momors födelsedag imorgon!

Jag har postat brev till både Andrea och Olivia idag.
Det var lite kyligt, men det gick snabbt.
Hoppas att de blir glada och så i alla fall.

Just nu läser jag boken Expert på att rodna av Katarina von Bredow.
Den är bra. Och spännande.
Får mig att bli extremt sugen på att skriva en bok själv.
Och mysa med katter, konstigt nog.
Ska nog börja tjata på pappa om en katt igen. En Norsk Skogskatt, haha.

Imorgon fyller min kära momor år!
Jag har nog inte råd med en present nu.
Kanske jag kan tigga lite pengar av någon...
Men ett telefonsamtal kommer hon i alla fall att få. Defenitivt.

Kommentarer
Postat av: anni

katarina von bredows böcker är bäst i världen!

norska skogkatter likaså!
(skogkatt utan s i mitten...)

kom hit och mys med mina katter?
och mej?

2008-03-17 @ 12:41:41
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0